Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK WEBÁRUHÁZAK SZÁMÁRA

Jelen általános szerződési feltételek („Feltételek”) meghatározzák az Ön, mint vevő, és a mi, mint eladó jogait és kötelezettségeit a távközlési eszközökön keresztül létrejött szerződéses jogviszonyok keretében, konkrétan a webáruházon keresztül, amely weboldalunkon, a https://www.furnigo.hu/ címen található. Az eladó: Luzakaza s.r.o., cégazonosítószám: 47395681, székhely: Staré Grunty 7A, 841 04 Bratislava, bejegyezve a Pozsonyi Járásbíróság Cégnyilvántartásába, szakasz: korlátolt felelősségű társaság, betétlap száma: 176707/B, cégazonosító szám: 47395681 adóazonosító szám: 2023878549, közösségi adószám: SK2023878549, e-mail: info@furnigo.hu, telefonszám: +3696884024 A felügyeleti szerv különösen a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet Pozsonyi Kerületi Felügyelősége (Felügyeleti Osztály), címe: Bajkalská 21/A, Postafiók B-29, 827 99 Bratislava, telefonszám: 041/763 21 30, 041/724 58 68

Minden információ az Ön személyes adatainak feldolgozásáról megtalálható az adatvédelmi irányelvekben, amelyek itt érhetők el: https://www.furnigo.hu/a-szemelyes-adatok-vedelmenek-feltetelei/

Amennyiben ezen Feltételek valamely része ellentétben áll azzal, amiben a megrendelése során a webáruházunkban megállapodtunk, az adott megállapodás elsőbbséget élvez ezekkel a Feltételekkel szemben.

  1. FOGALOMMEGHATÁROZÁS

1.1. Digitális szolgáltatás - minden olyan termék, amelyet a webáruházban a digitális szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés megkötésével vásárolhat meg, és amely digitális formában létrehozott és átadott adatokból áll, vagy olyan digitális szolgáltatás, amely lehetővé teszi az Ön számára az adatok digitális formában történő létrehozását, feldolgozását, tárolását vagy az ilyen adatokhoz való hozzáférést.

1.2. Ár - az az összeg, amelyet az Áruért fizetni fog;

1.3. Szállítási költség - az az összeg, amelyet az Áru kézbesítéséért fizetni fog, beleértve annak csomagolási, szállítási, postai vagy egyéb költségeit;

1.4. Teljes ár - az Ár és a Szállítási költség, valamint esetleges további költségek és díjak összege, amennyiben ezek előre nem voltak meghatározhatók;

1.5. ÁFA - az általános forgalmi adó a hatályos jogszabályok szerint;

1.6. Webáruház - az általunk, a https://www.furnigo.hu/ címen üzemeltetett internetes áruház, amelyen keresztül az Áru vásárlása történik;

1.7. Számla - a hozzáadottérték-adóról szóló törvény alapján kiállított adóügyi bizonylat a Teljes árról;

1.8. Az eladó és a https://www.furnigo.hu/ webáruház üzemeltetője a Szlovák Köztársaság területén a Luzakaza s.r.o., cégazonosítószám: 47395681, székhely: Staré Grunty 7A, 841 04 Bratislava, bejegyezve a Pozsonyi Járásbíróság Cégnyilvántartásába, szakasz: korlátolt felelősségű társaság, betétlap száma: 176707/B, cégazonosító szám: 47395681 adóazonosító szám: 2023878549, közösségi adószám: SK2023878549, e-mail: info@furnigo.hu, telefonszám: +3696884024, a jogszabályok értelmében eladóként és/vagy kereskedőként megjelölve; A félreértések elkerülése végett nem vagyunk online piactér üzemeltetői, tehát nem tartozunk azon személyek közé, akik online piacteret üzemeltetnek és biztosítanak a Fogyasztók számára, még harmadik személy közvetítésével sem, így ránk nem vonatkoznak a fogyasztóvédelemről szóló törvény 16. §-ában és 17. §-ában foglalt különös tájékoztatási kötelezettségek.

1.9. Megrendelés - az Ön visszavonhatatlan ajánlata a velünk kötendő Adásvételi Szerződés megkötésére az Áru vonatkozásában;

1.10. Vállalkozó - az a személy, aki a Cégnyilvántartásba be van jegyezve, vállalkozói engedély alapján folytat vállalkozási tevékenységet, más, külön jogszabály szerinti engedély alapján folytat vállalkozást, vagy mezőgazdasági termelést folytat és külön jogszabály szerinti nyilvántartásba van véve.

1.11. Fogyasztó - az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem a saját kereskedelmi tevékenysége vagy más vállalkozási tevékenysége körében jár el.

1.12. Fogyasztói adásvételi szerződés - az a szerződés, amely az eladóként eljáró kereskedő és a vevőként eljáró Fogyasztó között jön létre, amennyiben a vétel tárgya bármilyen ingó dolog, ideértve a digitális elemeket tartalmazó dolgot, vizet, gázt vagy villamos energiát, amely korlátozott mennyiségben vagy meghatározott mennyiségben kerül értékesítésre, akkor is, ha a dolgot még csak elő kell állítani vagy elkészíteni, többek között a Fogyasztó, mint vevő specifikációi szerint.

1.13. Áru - minden, amit a webáruházban megvásárolhat.

1.14. Felhasználói fiók - az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok megőrzését, a megrendelt Áru és a megkötött szerződések történetének tárolását, vagy a digitális szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés keretében átadott Digitális tartalomhoz való hozzáférést és annak használatát;

1.15. Ön, amennyiben a webáruházunkban vásárol, jogilag vevőként van megjelölve. Amennyiben a megrendelésben megadja vállalkozása azonosítószámát, tudomásul veszi, hogy Önre az ezen Feltételek vállalkozókra vonatkozó rendelkezései, valamint az általunk egyeztetett feltételek vonatkoznak. Mindazonáltal a hatályos jogszabályok keretein belül továbbra is jogosult teljes védelemre a tisztességtelen és agresszív kereskedelmi gyakorlatokkal, valamint a megtévesztő magatartással és a megtévesztő mulasztással szemben.

1.16. Szerződés - a webáruházon keresztül elküldött, megfelelően kitöltött Megrendelés alapján létrejött adásvételi szerződés, amely abban a pillanatban tekintendő megkötöttnek, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását.

1.17. Távollévők között kötött szerződés az a szerződés, amely a kereskedő és a Fogyasztó között jön létre és kerül megkötésre kizárólag egy vagy több távközlési eszköz útján a kereskedő és a Fogyasztó egyidejű fizikai jelenléte nélkül, különösen online felület, elektronikus levél, telefon, fax, címezett levél vagy ajánlati katalógus igénybevételével („Szerződés”).

1.18. Polgári Törvénykönyv A 2013. évi V. törvény, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, valamint annak későbbi módosításai és kiegészítései szerint.

1.19. Fogyasztóvédelmi törvény alatt a 1997. évi CLV. törvényt, a fogyasztóvédelemről, valamint annak későbbi módosításait és kiegészítéseit kell érteni.

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS TÁJÉKOZTATÁS

2.1. Az Áru megvásárlása kizárólag a webáruház webes felületén keresztül lehetséges – https://www.furnigo.hu/

2.2. Az Áru vásárlásakor köteles minden információt helyesen, hiánytalanul és valóságnak megfelelően megadni a számunkra. Az Áru megrendelése során az Ön által megadott információkat helyesnek, teljesnek és valósnak tekintjük.

  1. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

3.1. A szerződést velünk kizárólag szlovák nyelven kötheti meg.

3.2. A szerződés távollévők között kerül megkötésre a webáruházunkon keresztül. A szerződéskötés során használt kommunikációs eszközök költségeit Ön viseli. Ezek a költségek nem növelik az áru teljes árát, és nem térnek el az ezen eszközök használatáért fizetett alapdíjtól (különösen az internet-hozzáférés díjától). A megrendelés elküldésével Ön hozzájárul a távközlési eszközök igénybevételéhez.

3.3. A szerződés megkötéséhez szükséges, hogy a webáruházban megrendelést hozzon létre, amelynek tartalmaznia kell:

  • a) A megvásárolni kívánt áru adatait (az árut a „Kosárba” gomb megnyomásával jelöli ki).
  • b) Az árral, szállítási költséggel, áfával, a teljes ár fizetésének módjával és az áru kívánt kézbesítési módjával kapcsolatos információkat. Ezek az adatok a megrendelés létrehozása során kerülnek megadásra, és automatikusan kiszámításra a kiválasztott áru és szállítási mód alapján.
  • c) Az áru kézbesítéséhez szükséges azonosító adatait: név, vezetéknév, kézbesítési cím, telefonszám és e-mail cím.

 

3.4. A megrendelés létrehozása során az adatokat a létrehozás pillanatáig módosíthatja és ellenőrizheti.

3.5. Az adatok ellenőrzését követően és a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával a megrendelést létrehozza. A megrendelés elküldésével Ön elfogadja az általános szerződési feltételeket és az adatvédelmi szabályzatot. A gomb megnyomása után minden kitöltött információ közvetlenül hozzánk kerül elküldésre.

3.6. A megrendelését a lehető leghamarabb visszaigazoljuk a megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenetben. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés összefoglalását és ezen Feltételeket. A megrendelés visszaigazolásával a Szerződés létrejön Ön és miközöttünk. A megrendelés napján érvényes Feltételek a Szerződés elválaszthatatlan részét képezik.

3.7. Előfordulhatnak olyan esetek, amikor a megrendelést nem tudjuk teljesíteni, például, ha az áru nem elérhető, vagy ha Ön az engedélyezettnél több darabot rendel. A maximálisan rendelhető darabszámról előzetesen tájékoztatást adunk a webáruházban. Amennyiben a megrendelést nem tudjuk teljesíteni, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés módosított formában történő megkötésére. A Szerződés ebben az esetben akkor jön létre, amikor Ön visszaigazolja az ajánlatunkat.

3.8. Amennyiben a webáruházban vagy a megrendelésben nyilvánvalóan hibás ár szerepel, például technikai hiba következtében, nem vagyunk kötelesek az árut ezen az áron leszállítani, még a megrendelés visszaigazolása után sem. Ilyen esetben haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot, és jogunk van elállni a Szerződéstől, egyúttal új ajánlatot küldünk a Szerződés módosított formában történő megkötésére. Az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön visszaigazolja az ajánlatunkat. Amennyiben Ön 3 napon belül nem igazolja vissza az ajánlatot, jogunk van elállni a Szerződéstől. Nyilvánvaló hibának minősül például, ha az ár teljesen nyilvánvalóan nem felel meg más eladók szokásos árainak, vagy egyértelműen hibás számjegyeket tartalmaz.

3.9. A Szerződés megkötését követően Ön köteles megfizetni a teljes árat.

3.10. Amennyiben Felhasználói fiókkal rendelkezik, a megrendelést ezen keresztül is leadhatja. Ebben az esetben köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valódiságát és teljességét. A megrendelés létrehozásának módja megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlókéval, azonban Önnek nem szükséges ismételten megadnia az azonosító adatait.

3.11. Bizonyos esetekben lehetőséget biztosítunk kedvezmény igénybevételére az áru vásárlásakor. A kedvezmény érvényesítéséhez szükséges, hogy a megrendelésben a kedvezményre vonatkozó adatokat a megfelelő mezőben feltüntesse. Az áru ezt követően a kedvezménnyel csökkentett áron kerül biztosításra.

  1. FELHASZNÁLÓI FIÓK

4.1. A webáruházunkban történő regisztrációt követően hozzáférhet a saját Felhasználói fiókjához.

4.2. A Felhasználói fiók regisztrációja során köteles helyes és valós adatokat megadni, valamint azok változása esetén azokat frissíteni.

4.3. A Felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval védett. Köteles titokban tartani ezeket az adatokat, és azokat harmadik személy részére nem adhatja át. Az ezen adatokkal való visszaélésekért nem vállalunk felelősséget.

4.4. A Felhasználói fiók személyes jellegű, és nem jogosult annak használatát harmadik személy részére lehetővé tenni.

4.5. Jogosultak vagyunk az Ön Felhasználói fiókjának törlésére, különösen abban az esetben, ha azt több mint 6 hónapon keresztül nem használja, ha eláll a Szerződéstől, vagy ha megszegi a Szerződés szerinti kötelezettségeit.

4.6. A Felhasználói fiók nem feltétlenül érhető el folyamatosan, különösen a hardver- és szoftverberendezések szükséges karbantartása miatt.

  1. ÁRAZÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

5.1. Az Ár mindig feltüntetésre kerül a webáruházban, a Megrendelésben és a Szerződésben. Amennyiben eltérés van a webáruházban az Áru mellett feltüntetett Ár és a Megrendelésben szereplő Ár között, a Megrendelésben megadott Ár az irányadó, amely minden esetben megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelésben a Szállítási költség is feltüntetésre kerül, illetve az a feltétel is, amely alapján a szállítás ingyenes lehet.

5.2. Az 1.4. pont szerinti Teljes ár áfával együtt, valamint minden, külön jogszabályban meghatározott díjjal együtt kerül feltüntetésre.

5.3. A Teljes ár megfizetését Öntől a Szerződés megkötését követően, az Áru átadása előtt kérjük. A Teljes ár megfizetése az alábbi módokon történhet:

  • a) Banki átutalással. A fizetéshez szükséges adatokat a Megrendelés visszaigazolásában küldjük el. Banki átutalás esetén a Teljes ár a Szerződés megkötésétől számított 7 napon belül esedékes.
  • b) Online bankkártyás fizetéssel (Visa/Mastercard, Apple Pay/Google Pay).
  • c) Utánvéttel. Ebben az esetben a fizetés az Áru kézbesítésekor, az Áru átadásakor történik. Utánvétes fizetés esetén a Teljes ár az Áru átvételekor esedékes. Az utánvétes fizetés ára 800 Ft.

5.4. A számla elektronikus formában kerül kiállításra a Teljes ár megfizetését követően, és elküldésre kerül a Megrendelésben megadott e-mail címre.

5.5. Az Áru tulajdonjoga csak azt követően száll át Önre, hogy a Teljes árat megfizette és az Áru kézbesítésre került. Banki átutalás esetén a Teljes ár akkor minősül megfizetettnek, amikor az összeg jóváírásra kerül a mi bankszámlánkon, egyéb esetekben pedig a fizetés teljesítésének pillanatában.

5.6. A postaköltség összege Magyarországon belül 1 990 Ft-tól 11 990 Ft-ig terjed áfával, a szállítás összege a megrendelt áru méretétől és súlyától függ. További információkat a szállítási és fizetési költségekről a https://www.furnigo.hu/szallitasi-es-fizetesi-lehetosegek/ oldalon találhat.

  1. AZ ÁRU KISZÁLLÍTÁSA, A VÉLETLEN MEGSEMMISÜLÉS, VÉLETLEN ROMLÁS ÉS AZ ADÁSVÉTEL TÁRGYÁNAK ELVESZTÉSE KOCKÁZATÁNAK ÁTSZÁLLÁSA

6.1. Az árut fuvarozó társaságok (DPD, Packeta, Magyar Posta, Foxpost) közreműködésével szállítjuk ki az Ön címére, vagy csomagponton veheti át.

6.2. Az áru kiszállítása kizárólag Magyarország területén belül lehetséges.

6.3. Az árut kötelesek vagyunk Önnek haladéktalanul, de legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 napon belül leszállítani, hacsak másként nem állapodunk meg. Az áru akkor minősül kézbesítettnek, amikor Ön vagy az Ön által meghatározott személy azt átveszi.

6.4. A Szerződés teljesítése során előfordulhatnak olyan körülmények, amelyek befolyásolják az Ön által megrendelt áru kiszállításának határidejét. Az árukiszállítási határidő változásáról és az új várható szállítási időpontról e-mailben haladéktalanul tájékoztatjuk Önt, ugyanakkor ez nem érinti az Ön jogát arra, hogy elálljon a Szerződéstől. A szállítás új időpontjáról szóló értesítésünk tartalmazza kérésünket is, hogy nyilatkozzon, fenntartja-e az igényét az Ön által megrendelt áru új időpontban történő kiszállítására.

6.5. Az áru fuvarozótól történő átvételekor az Ön kötelessége ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén ezt haladéktalanul jeleznie kell a fuvarozónak és nekünk. Amennyiben a csomagoláson olyan sérülés látható, amely jogosulatlan beavatkozásra, illetve a küldemény megbontására utal, Ön nem köteles az árut a fuvarozótól átvenni. Amennyiben az árut ennek ellenére átveszi, szükséges jegyzőkönyvet felvenni a kárfelvételről a futárral közösen.

6.6. Az árut köteles átvenni a megállapodott helyen és időben. Amennyiben az előző mondatban meghatározottak szerint a kiszállított árut nem veszi át, az árut az Ön írásbeli kérésére – amelyet legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül kell elküldenie, amikor az árut át kellett volna vennie – újra kézbesítjük, és Ön vállalja, hogy megtéríti számunkra az áru ismételt kézbesítésével kapcsolatos valamennyi költséget. Amennyiben Ön megszegi az áru átvételére vonatkozó kötelezettségét, az – a jelen Feltételek 6.4. pontjában foglalt esetek kivételével – nem eredményezi azt, hogy mi nem teljesítettük az Ön felé fennálló kötelezettségünket az áru kézbesítésére. Ugyanakkor az áru átvételének elmulasztása nem szolgálhat alapul a közöttünk létrejött Szerződéstől való elállásra az Ön részéről. Ha az árut az ismételt határidőn belül sem veszi át, jogunkban áll a Szerződéstől elállni az Ön lényeges szerződésszegése miatt. Amennyiben úgy döntünk, hogy élünk ezzel a jogunkkal, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor az erről szóló értesítést kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a jogunkat az okozott kár megtérítésére azon tényleges költségek összegében, amelyek az Ön kérésére történt kiszállítási kísérlettel kapcsolatosak, valamint további kártérítési igényünket abban az esetben, ha további kár keletkezik.

6.7. Amennyiben az áru az Ön oldalán felmerült okokból kifolyólag ismételten kerül kézbesítésre, vagy eltérő módon, mint ahogyan azt a Szerződésben megállapodtuk, Ön köteles megtéríteni számunkra az ismételt kézbesítéssel kapcsolatos költségeket az Ön kérésére. A költségek megfizetéséhez szükséges fizetési adatokat elküldjük Önnek a Szerződésben megadott e-mail címre.

6.8. Az áru véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázata az áru kézbesítésének pillanatában száll át Önre. Amennyiben Ön nem veszi át vagy megtagadja az áru átvételét – a jelen Feltételek 6.4. pontjában foglalt esetek kivételével – a véletlen megsemmisülés, véletlen romlás és elvesztés kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége lett volna az áru átvételére, de az az Ön oldalán fennálló okból nem történt meg. A véletlen megsemmisülés, véletlen romlás és elvesztés kockázatának átszállása azt jelenti az Ön számára, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az áru elvesztésével, megsemmisülésével, károsodásával vagy bármilyen értékcsökkenésével kapcsolatos valamennyi következményt.

  1. KELLÉKSZAVATOSSÁGI JOGOK

7.1. Bevezető rendelkezések a hibás teljesítésért való felelősséggel kapcsolatban

7.1.1. Amennyiben Ön Vállalkozó, vállaljuk, hogy az árut a megállapodás szerinti minőségben, mennyiségben és hibamentesen szállítjuk le Önnek.

7.1.2. Amennyiben Ön Fogyasztó, vállaljuk, hogy az árut az általános követelményeknek megfelelően, a Polgári Törvénykönyv 617. §-a szerint, valamint az Ön által megrendelt áruval kapcsolatban a webáruházunkban vagy reklámanyagainkban bemutatott tulajdonságok szerinti követelményeknek megfelelően, a Polgári Törvénykönyv 616. §-a alapján, és hibamentesen szállítjuk le Önnek. Az árunak nem kell megfelelnie a Polgári Törvénykönyv 617. §-a szerinti általános követelményeknek, amennyiben a Szerződés megkötésekor kifejezetten tájékoztattuk Önt arról, hogy az áru valamely tulajdonsága nem felel meg ezeknek az általános követelményeknek, és Ön ehhez kifejezetten és külön hozzájárult.

7.1.3. Az eladott áru az általános követelményeknek megfelelő a Polgári Törvénykönyv 617. §-a szerint, ha:

  • a) alkalmas minden olyan célra, amelyre az adott típusú árut általában használják, különös tekintettel a vonatkozó jogszabályokra, műszaki szabványokra vagy magatartási kódexekre, amennyiben ilyen műszaki szabványokat nem dolgoztak ki;
  • b) megfelel az általunk a Szerződés megkötése előtt Önnek bemutatott minta vagy modell leírásának és minőségének;
  • c) a leszállított áru tartalmazza azokat a tartozékokat, csomagolást és útmutatókat – beleértve a szerelési és telepítési útmutatót –, amelyeket Ön ésszerűen elvárhat;
  • d) az áru a megszokott mennyiségben, minőségben és tulajdonságokkal – beleértve a funkcionalitást, kompatibilitást, biztonságot, valamint a rendeltetésszerű használat során elvárható teljesítőképességet és élettartamot – kerül átadásra, amely az adott árufajta esetében általában elvárható, tekintettel az eladott áru jellegére, valamint bármely általunk vagy az ellátási láncban szereplő más személy (beleértve a gyártót) által vagy azok nevében tett nyilvános nyilatkozatra, különösen az áru reklámozása vagy címkézése során. Gyártónak minősül az áru előállítója, az Európai Unió piacára harmadik országból importáló személy, vagy bármely más olyan személy, aki az áruval kapcsolatban saját neve, védjegye vagy más megkülönböztető jelzése révén gyártóként jelenik meg. A hibákért azon mértékben vállalunk felelősséget, ahogyan azt a jelen Feltételek 7.1.1. vagy 7.1.2. pontja rögzíti.

 

7.1.4. Amennyiben Ön Vállalkozó, az áru hibáiért nem vállalunk felelősséget az alábbi esetekben:

7.1.4.1. ha Önt a meglévő hibákról tájékoztattuk, vagy a Szerződés megkötésének körülményei alapján ezekről a hibákról tudnia kellett, és ezek a hibák nem ellentétesek az áru megállapodott tulajdonságaival;

7.1.4.2. ha az áru hibái azt követően keletkeztek, hogy Ön átvette az árut, feltéve, hogy a hibák nem a Mi kötelezettségeink megszegéséből eredtek, vagy Önnek lehetősége lett volna átvenni az árut a jelen Feltételek 6. cikke szerint, de jogalap nélkül megtagadta az átvételt vagy nem vette át az árut;

7.1.4.3. ha az áru nyilvánvaló hibáit nem kifogásolta időben a jelen Feltételek 7.3.1. pontja szerint;

7.1.4.4. ha az áru rejtett hibáit nem kifogásolta időben a jelen Feltételek 7.3.2. pontja szerint;

7.1.4.5. használt áru esetén nem vállalunk felelősséget a használatból vagy elhasználódásból eredő hibákért. Csökkentett árú áru esetén nem vállalunk felelősséget azon hibákért, amelyek miatt az alacsonyabb árban állapodtunk meg.

7.1.5. Amennyiben Ön Fogyasztó, az áru hibáiért és tulajdonságaiért nem vállalunk felelősséget az alábbi esetekben:

7.1.5.1. ha az áru hibáit nem kifogásolta időben a jelen Feltételek 7.4.1. pontjában meghatározott határidőben;

7.1.5.2. ha az áru hibái nem megfelelő telepítésből vagy a szükséges frissítések telepítésének elmulasztásából erednek, feltéve, hogy biztosítottuk Önnek ezen frissítések elérhetőségét, tájékoztattuk azok elérhetőségéről és a telepítés elmaradásának következményeiről;

7.1.5.3. ha a szükséges frissítések telepítésének elmaradása vagy hibás telepítése, amely az áru hibájához vezetett, nem a Mi telepítési útmutatónk hiányosságából ered.

7.1.6. Az általános jótállási idő 24 hónap. A jótállási idő az áru átvételének időpontjától kezdődik.

7.1.7. Amennyiben az áru cseréjére kerül sor, a jótállási idő az új áru átvételének időpontjától újra kezdődik.

7.1.8. Az áru hibáiért fennálló felelősségből eredő jogai, amelyekre a jótállási idő vonatkozik, megszűnnek, ha azokat a jótállási időn belül nem érvényesíti. Azonban az olyan áruk esetében, amelyek gyorsan romlanak, a hibákból eredő jogokat legkésőbb a vásárlást követő napon kell érvényesíteni, ellenkező esetben e jogok megszűnnek.

7.2. Az eladott áru hibás, ha nem felel meg a megállapodott követelményeknek és az előző pontok szerinti általános követelményeknek, vagy ha annak használatát harmadik személy jogai, beleértve a szellemi tulajdonhoz fűződő jogokat, ellehetetlenítik vagy korlátozzák. Garantáljuk, hogy a véletlen megsemmisülés, véletlen romlás és az áru elvesztésének kockázatának átszállásának időpontjában, a jelen Feltételek 6.8. pontja szerint, az áru hibamentes, különösen az alábbiak tekintetében:

  • a) megfelel a leírásnak, típusnak, mennyiségnek és minőségnek, valamint rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben Önnel megállapodtunk, és amennyiben nem kötöttünk kifejezett megállapodást, akkor azokkal, amelyeket az áru leírásában feltüntettünk, vagy amelyek az áru jellegéből adódóan ésszerűen elvárhatók;
  • b) alkalmas az általunk megjelölt célra, illetve arra a célra, amely az adott típusú áruk esetében szokásos, és működőképes;
  • c) a megállapodás szerint az áru minden tartozékával és útmutatójával együtt kerül átadásra.

7.3. A hibás teljesítésből eredő jogok (reklamáció) érvényesítésének feltételei Vállalkozók esetében

7.3.1. Az Ön kötelessége, hogy a hibát haladéktalanul bejelentse és kifogásolja, amint azt felismerhette, legkésőbb azonban az áru átvételétől számított 3 napon belül.

7.3.2. Egyéb (rejtett) hibákból eredő jogát Ön köteles a jelen Feltételek 7.5.1. pontja szerinti módon érvényesíteni, haladéktalanul, amint a hibát felfedezte, de legkésőbb a jótállási idő – amely 12 hónap – lejártáig.

7.3.3. Amennyiben az áru sérült vagy megrongált csomagolásban kerül kézbesítésre, vagy a küldemény nyilvánvalóan túl könnyű, nem köteles az ilyen árut a szállítmányozó cégtől átvenni. Erről a tényről haladéktalanul értesítenie kell minket e-mailben az info@furnigo.hu címen. Nyilvánvaló hibák (pl. mechanikai sérülés) észlelése esetén köteles haladéktalanul reklamációt benyújtani a jelen Feltételek 7.5.1. pontja szerinti módon. A késedelmesen benyújtott reklamációkat nyilvánvaló hibák, ideértve az áru hiányosságából eredő hibák miatt, nem fogadjuk el.

7.3.4. A jótállás kiterjed az áru minden olyan hibájára, amelyet a 7.2. pont leír és/vagy amely ellentétes a jelen Feltételek 7.1.1. pontjában vállalt kötelezettségeinkkel.

7.3.5. Nem jogosult a hibás teljesítésből eredő jogait érvényesíteni abban az esetben, ha a hibákért a jelen Feltételek 7.1.4. pontja vagy a Szerződés megkötésének időpontjában hatályos jogszabályi rendelkezések szerint nem tartozunk felelősséggel, illetve, ha a hibáról az áru átvétele előtt tudott, vagy arról Önt tájékoztattuk, vagy ha emiatt az áru árából megfelelő árengedményt kapott.

7.4. A hibás teljesítésből eredő jogok (reklamáció) érvényesítésének feltételei Fogyasztók esetében

7.4.1. Jogosult a hibás teljesítésből eredő jogait érvényesíteni az átvett áru hibái esetén a hiba észlelésétől számított 2 hónapon belül, de legkésőbb az áru kézbesítésétől számított 24 hónapon belül. Amennyiben a vásárlás tárgya digitális elemekkel rendelkező áru, amely esetében a digitális tartalom szolgáltatása is megállapodás tárgyát képezi, felelősséggel tartozunk minden olyan digitális tartalom hibáért, amely a teljes megállapodott időtartam alatt, de legalább az áru digitális elemekkel történő kézbesítésétől számított 2 éven belül jelentkezik vagy válik felismerhetővé.

7.4.2. Amennyiben az áru sérült vagy megrongált csomagolásban kerül kézbesítésre, vagy a küldemény nyilvánvalóan túl könnyű, nem köteles az ilyen árut a szállítmányozó cégtől átvenni. Erről a tényről haladéktalanul tájékoztatnia kell minket e-mailben a info@furnigo.hu címen. Amennyiben úgy dönt, hogy az ilyen küldeményt átveszi, a szállítóval együtt jegyzőkönyvet kell felvennie a küldemény sérüléséről.

7.4.3. Amennyiben az áru átvételét követően utólag nyilvánvaló hibákat észlel (például mechanikai sérülés, hiányzó áru vagy annak részei, hibás áru vagy annak részei), kérjük, hogy a reklamációt haladéktalanul érvényesítse a jelen Feltételek 7.5.1. pontjában leírt módon. A késedelmesen benyújtott reklamációkat nyilvánvaló hibák, beleértve az áru hiányosságából eredő hibákat, jogosultak vagyunk elutasítani.

7.4.4. Nem jogosult a hibás teljesítésből eredő jogait érvényesíteni abban az esetben, ha a hibákért nem tartozunk felelősséggel a jelen Feltételek 7.1.5. pontja, vagy a Szerződés megkötésének időpontjában hatályos jogszabályi rendelkezések alapján.

7.4.5. A hibás teljesítésből eredő jogait a jelen Feltételek 7.5.1. pontjában meghatározott módon és a 7.4.1. pontban megjelölt határidőn belül jogosult érvényesíteni.

7.5. A hibás teljesítésből eredő jogok érvényesítése (reklamáció)

7.5.1. Amennyiben az áru hibás, különösen, ha nem teljesül valamely feltétel a jelen Feltételek 7.1. pontja szerint, Ön jogosult a hibát bejelenteni és a hibás teljesítésből eredő jogait érvényesíteni (azaz reklamációt benyújtani) e-mail küldésével a info@furnigo.hu címre.

7.5.2. A reklamációs bejelentésében kérjük, tüntesse fel elsősorban a megrendelése számát, a hiba leírását és a sérülésről készült fényképeket.

7.5.3. A reklamáció érvényesítésekor köteles benyújtani az áru vásárlását igazoló bizonylatot (számlát) annak igazolására, hogy az árut nálunk vásárolta, ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek a reklamációt elfogadni.

7.5.4. A reklamáció benyújtásának napjának azt a napot tekintjük, amikor az e-mail minden szükséges melléklettel együtt (a 7.5.3. pont szerint) hozzánk beérkezett. Amennyiben az Ön reklamációja hiányos (különösen olvashatatlan, homályos, érthetetlen, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), írásban, elsősorban e-mailben felszólítjuk Önt a reklamáció kiegészítésére. Ebben az esetben a reklamációs eljárás csak a kiegészített beadvány kézhezvételének napján kezdődik meg.

7.5.5. Amint megkapjuk az Ön reklamációját vagy annak kiegészítését, haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek a reklamáció nyilvántartásba vételét.

7.5.6. Amennyiben Ön nem egészíti ki a benyújtott reklamációját a jelen cikk 7.5.4. pontja szerint haladéktalanul, legkésőbb az erre vonatkozó felszólításunk kézhezvételétől számított 10 napon belül, reklamációját megalapozatlannak tekintjük. Amennyiben a kért hiánypótlás elengedhetetlen a reklamáció elbírálásához, jogosultak vagyunk olyan döntést hozni, hogy a hiányos reklamációval nem foglalkozunk.

7.6. A reklamáció kezelése

7.6.1. Az Ön döntése alapján, hogy a 7.6.3., valamint a 7.6.4. – 7.6.7. pontokban meghatározott hibajavítási módok közül melyiket kívánja érvényesíteni, a hibát ésszerű határidőn belül kijavítjuk, amely idő szükséges a hiba felméréséhez, valamint a termék javításához vagy cseréjéhez, figyelembe véve a termék jellegét, valamint a hiba természetét és súlyosságát, és amely nem haladhatja meg a reklamáció érvényesítésének, illetve a hiba kifogásolásának napjától számított 30 napot. A Polgári Törvénykönyv 626. §-a szerinti fogyasztói jótállást nem nyújtunk. Az Ön által választott hibajavítási módot nem vagyunk kötelesek elfogadni, ha az nem lehetséges, vagy az számunkra a termék árát és a hiba súlyosságát figyelembe véve aránytalan költségeket eredményezne.

7.6.2. Kivételes esetekben és objektív okokból a hiba kijavítására vonatkozó határidőt, amelyről a hiba kifogásolásának átvételét igazoló visszaigazolásban tájékoztattuk, meghosszabbíthatjuk a hiba kijavításához szükséges legrövidebb időtartammal. Erről a határidő-hosszabbításról írásban tájékoztatjuk Önt.

7.6.3. Amennyiben a hiba javítással orvosolható, Ön jogosult arra, hogy a hibát térítésmentesen, határidőben és megfelelő módon kijavítsuk a saját költségünkre.

7.6.4. A hiba kijavítása helyett biztosíthatjuk a sérült alkatrész cseréjét új, hibátlan alkatrészre, amennyiben ez nem okoz Önnek jelentős kellemetlenséget.

7.6.5. A hibajavítási határidő lejárta után Ön jogosult a termék árának arányos csökkentésére, vagy elállhat a Szerződéstől. Ugyanez a jog illeti meg Önt abban az esetben is, ha a hibát nem javítjuk ki, az árut nem cseréljük ki, megtagadjuk a javítást vagy a cserét, mert az nem lehetséges vagy aránytalan költségekkel járna, az áru a javítást vagy cserét követően továbbra is hibás, vagy tájékoztatjuk Önt arról, hogy a hibát nem tudjuk ésszerű határidőn belül vagy jelentős kellemetlenségek okozása nélkül kijavítani vagy kicserélni. Az árengedmény mértékének arányban kell állnia a hibás áru értéke és a hiba nélküli áru értéke közötti különbséggel. A vételárat vagy az árengedmény összegét ugyanazon a módon térítjük vissza, amelyet Ön a vételár megfizetéséhez használt, kivéve, ha kifejezetten másképp állapodunk meg. Minden, a visszafizetéssel kapcsolatos költséget Mi viselünk.

A jelen Feltételek 7.6.6. pontja szerinti Szerződéstől nem állhat el, ha Ön közrehatott a hiba keletkezésében, vagy ha a hiba jelentéktelen. Ha a Szerződés több árura vonatkozik, a Szerződéstől csak a hibás áru tekintetében állhat el.

7.6.7. Ha olyan áruhibáról van szó, amely nem javítható, és megakadályozza, hogy az árut hibátlan áruhoz hasonló módon rendeltetésszerűen használhassa, joga van az áru cseréjére vagy a Szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok illetik meg Önt akkor is, ha javítható hibáról van szó, de a hiba javítás utáni ismételt előfordulása vagy az áru többféle hibája miatt az árut nem tudja rendeltetésszerűen használni.

7.6.8. Az Ön reklamációját, illetve a kifogásolt hibát úgy kezeljük, hogy pótalkatrészt adunk át, az árut kicseréljük, a termék árának arányos csökkentését fizetjük ki, vagy írásban indokolt módon elutasítjuk a hibáért való felelősségünket, azaz elutasítjuk az Ön reklamációját.

7.7. Amennyiben Ön Fogyasztó, az áru hibáiért fennálló felelősségből eredő jogok gyakorlása a Polgári Törvénykönyv 619. §-a és azt követő rendelkezései, valamint a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései szerint történik.

7.8. Amennyiben elutasítjuk a hibáért való felelősségünket, illetve elutasítjuk az Ön reklamációját, joga van akkreditált személyhez, engedéllyel rendelkező személyhez vagy bejelentett szervezethez (pl. szakértőhöz, engedélyezett vagy akkreditált szervezethez, márkaszervizhez, tudományos intézményhez stb.) fordulni annak érdekében, hogy szakvéleményt vagy hivatalos állásfoglalást szerezzen, amellyel igazolhatja az áru hibáiért fennálló felelősségünket.

7.9. Amennyiben a 7.8. pont szerint igazolja az áru hibáiért fennálló felelősségünket, jogosult a hibát ismételten kifogásolni. Ebben az esetben a felelősségünket nem utasíthatjuk el, és kötelesek vagyunk a reklamációjával ismételten foglalkozni.

7.10. A jelen Feltételek 7.8. pontja szerinti szakvélemény vagy hivatalos állásfoglalás beszerzésével kapcsolatos költségeket Mi viseljük, azonban Ön köteles ezeket a költségeket Nálunk érvényesíteni legkésőbb az ismételt reklamáció kezelése napjától számított 2 hónapon belül.

7.11. Ezzel Ön megfelelő tájékoztatást kapott az áru esetleges hibáival kapcsolatos, hibás teljesítésből eredő jogairól. A Szerződés megkötésével Ön megerősíti, hogy lehetősége volt előzetesen és megfelelő módon megismerni a reklamáció feltételeit, és hogy azokat megértette.

  1. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

8.1. A Szerződéstől való elállásra, azaz a közöttünk létrejött szerződéses jogviszony kezdetétől történő megszüntetésére a jelen cikkben, illetve azon Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon kerülhet sor, amelyek kifejezetten előírják az elállás lehetőségét.

8.2. A Polgári Törvénykönyv 1829. §-a szerinti 14 napos elállási jog kizárólag a természetes személy fogyasztókra vonatkozik, akik nem szakmájuk vagy üzleti tevékenységük keretében járnak el. Ez a határidő nem vonatkozik jogi személyekre, illetve olyan természetes személy vállalkozókra, akik a terméket azonosítószámmal rendelkező vállalkozás keretében rendelik meg.

8.3. Amennyiben Ön Fogyasztó, a Fogyasztóvédelmi törvény 20. §-ának rendelkezései szerint joga van a Szerződéstől indokolás nélkül elállni 14 napon belül, amely határidő az áru átvételének napján kezdődik. Amennyiben olyan Szerződést kötöttünk, amely többféle áru vagy az áru több részletben történő szállítására vonatkozik, ez a határidő az utolsó áru vagy az utolsó részlet átvételének napján kezdődik. A Szerződéstől e-mail küldésével állhat el a info@furnigo.hu címre. Az elálláshoz igénybe veheti az általunk biztosított elállási mintanyomtatványt is, amelyet a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailben kapott meg. Jogosult elállni a Szerződéstől akár csak egy konkrét áru vagy áruk vonatkozásában is, ha a Szerződés alapján több árut szállítottunk vagy biztosítottunk. Az elállásról szóló értesítés beérkezését követően haladéktalanul e-mailben visszaigazoljuk annak kézhezvételét, és megküldjük Önnek minden szükséges információt, valamint az áru visszaküldéséhez szükséges címet.

8.4. Amennyiben Ön Fogyasztó, és nem szállítjuk le Önnek az árut időben, jogosult a Szerződéstől elállni anélkül, hogy további ésszerű határidőt kellene biztosítania számunkra, a Polgári Törvénykönyv 517. § (1) bekezdése alapján, ha: (I) megtagadjuk az áru leszállítását, (II) a pontos szállítás a Szerződés megkötésének valamennyi körülménye alapján rendkívüli jelentőséggel bír, (III) Ön a Szerződés megkötése előtt közölte velünk, hogy a pontos szállítás különösen fontos az Ön számára.

8.5. Fogyasztóként sem jogosult azonban a Szerződéstől elállni az alábbi esetekben, ha a Szerződés tárgya:

  • a) szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás teljes egészében teljesítésre került, és a szolgáltatás nyújtása a Szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt az Ön kifejezett hozzájárulásával kezdődött, továbbá Ön nyilatkozott arról, hogy megfelelő tájékoztatást kapott arról, hogy a hozzájárulás megadásával elveszíti a Szerződéstől való elállási jogát a szolgáltatás teljes körű teljesítését követően, amennyiben Ön a Szerződés alapján köteles az Árat megfizetni;
  • b) olyan áru értékesítése, amelyet az Ön egyedi igényei szerint gyártottak le, vagy amelyet kifejezetten az Ön számára készítettek el;
  • c) olyan áru értékesítése, amely zárt csomagolásban kerül kiszállításra, és amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, amennyiben a csomagolás a kézbesítést követően felbontásra került.

 

8.6. Az elállási határidő a jelen Feltételek 8.2. pontja szerint betartottnak minősül, ha ezen időtartam alatt (legkésőbb annak utolsó napján) elküldi számunkra az elállási szándékáról szóló értesítést.

8.7. A Szerződéstől való elállás esetén az áru vételárát legkésőbb az elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön bankszámlájára, amelyről a vételár beérkezett, vagy az Ön által az elállásban megadott bankszámlára. Az Eladó azonban nem köteles a vételárat visszatéríteni mindaddig, amíg az árut nem kapta vissza, vagy Ön nem igazolja, hogy az árut visszaküldte az Eladónak. Kérjük, az árut sértetlen állapotban, használatra utaló jelek nélkül, hiánytalanul (beleértve minden tartozékot, alkatrészt, használati útmutatót), eredeti állapotába visszaállítva (szétszerelve), utánvétes küldés nélkül juttassa vissza részünkre. A számlázási cím nem feltétlenül egyezik az áruvisszaküldési címmel. A visszaküldési címről a vevő a weboldalunkon érdeklődhet.

8.8. A jelen Feltételek 8.2. pontja szerinti elállás esetén Ön köteles az árut számunkra visszaküldeni az elállástól számított 14 napon belül, és viseli az áru visszaküldésének költségeit. A számlázási cím nem feltétlenül egyezik az áruvisszaküldési címmel. A visszaküldési címről a vevő a weboldalunkon érdeklődhet. A határidő betartottnak minősül, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadja a fuvarozónak. Ön jogosult arra, hogy visszakapja az áru szállítási költségét is, de csak olyan mértékben, amely megfelel az általunk felkínált legolcsóbb szállítási mód költségének.

8.9. Ön felelős az áru károsodásáért abban az esetben, ha az árut a szükségestől eltérő módon kezeli, figyelmen kívül hagyva annak jellegét és tulajdonságait. Az így okozott kárt kiszámlázzuk Önnek, miután az áru visszaérkezik hozzánk, a kiszámlázott összeg esedékessége 14 nap. A számlázási cím nem feltétlenül egyezik az áruvisszaküldési címmel. A visszaküldési címről a vevő a weboldalunkon érdeklődhet.

8.10. Jogosultak vagyunk elállni a Szerződéstől abban az esetben, ha a készletek kifogynak, az áru elérhetetlenné válik, vagy ha a Szerződésben meghatározott áru gyártója, importőre vagy szállítója megszüntette a gyártást, illetve olyan lényeges változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné teszik kötelezettségeink teljesítését a Szerződés alapján, illetve vis maior esetén, vagy ha minden tőlünk elvárható erőfeszítés ellenére sem vagyunk képesek Önnek az árut a jelen Feltételekben meghatározott határidőn belül leszállítani. Ezen esetekben kötelesek vagyunk Önt erről haladéktalanul tájékoztatni, és az Ön által már megfizetett Teljes árat az áruért visszatéríteni legkésőbb a Szerződéstől való elállásról szóló értesítés napjától számított 14 napon belül. Az Ön által megfizetett Teljes árat ugyanazon a módon térítjük vissza, amelyet Ön az ár megfizetéséhez használt, kivéve, ha közösen más visszafizetési módban állapodunk meg, feltéve, hogy ez az Ön számára nem jár semmilyen további díjfizetési kötelezettséggel.

8.11. Jogosultak vagyunk elállni a Szerződéstől abban az esetben is, ha Ön az árut nem vette át a Szerződés szerinti átvételi kötelezettség keletkezésétől számított 5 munkanapon belül.

  1. PANASZOK ÉS JAVASLATOK BENYÚJTÁSA

9.1. Fogyasztóként jogosult panaszokat és javaslatokat benyújtani írásban, e-mail útján a következő címre: info@furnigo.hu

9.2. A panasz vagy javaslat elbírálásáról e-mailben tájékoztatjuk Önt az Ön által megadott e-mail címre küldött levélben.

9.3. Amennyiben nem elégedett panaszának vagy javaslatának kezelésével, jogosult felügyeleti szervhez fordulni, és elektronikus úton bejelentést tenni a következő platformon keresztül: https://www.gvh.hu/fogyasztoknak/hogyan_fordulhat_a_gvh_hoz/panasz_es_bejelentes/panasz_es_bejelentes?.

  1. FOGYASZTÓI JOGVITÁK ALTERNATÍV RENDEZÉSE

10.1. Joga van hozzánk fordulni helyreigazítás iránti kérelmével, e-mailben a info@furnigo.hu címre, amennyiben nem elégedett a reklamációja kezelésének módjával, vagy úgy véli, hogy megsértettük az Ön jogait. Amennyiben a kérelmét elutasítjuk, vagy nem válaszolunk rá a kérelem elküldésétől számított 30 napon belül, joga van javaslatot tenni fogyasztói jogvita alternatív vitarendezésére jogosult szervnél. Az alternatív vitarendezési eljárást a 2013. évi CLV. törvény alapján működő békéltető testületek végzik, amelyek a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezését biztosítják.

10.2. Az alternatív vitarendezési szervek közé tartoznak a 2013. évi CLV. törvény alapján működő békéltető testületek, amelyek listája elérhető a Gazdasági Versenyhivatal vagy a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság hivatalos weboldalán. https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek.

10.3. A fogyasztó a békéltető testületi eljárás megindítására irányuló kérelmét a fogyasztóvédelemről szóló 2013. évi CLV. törvény 29. §-ában foglaltak szerint nyújthatja be.

10.4. Ezen kívül joga van megindítani a jogvita bíróságon kívüli rendezését online is, az OSR-platformon keresztül, amely a következő weboldalon érhető el: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/hu/ip_16_297 

illetve: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show.

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.1. Minden írásbeli kommunikációt elektronikus levélben fogunk kézbesíteni Önnek. A mi e-mail címünk a cégazonosító adataink között van feltüntetve. Mi az Ön e-mail címére kézbesítjük a levelezést, amelyet a Szerződésben adott meg, vagy amelyről kapcsolatba lépett velünk.

11.2. A Szerződés kizárólag közös írásos megállapodás alapján módosítható. Jogosultak vagyunk azonban a jelen Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a módosítás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, csak azokat a Szerződéseket, amelyeket a módosítás hatálybalépését követően kötünk meg. A módosításról szóló információt legalább 14 nappal a hatálybalépése előtt elküldjük az Ön e-mail címére. Amennyiben a módosításról szóló értesítés elküldésétől számított 14 napon belül nem kapunk felmondást Öntől az olyan megkötött Szerződésekre vonatkozóan, amelyek áruk rendszeres és ismétlődő szállítására irányulnak, az új feltételek a Szerződés részévé válnak, és alkalmazandók lesznek azokra az áruszállításokra, amelyek a módosítás hatálybalépése után történnek. Amennyiben felmondással él, a felmondási idő 2 hónap.

11.3. Vis maior vagy előre nem látható események (például természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavarok, alvállalkozók kiesése stb.) esetén nem vállalunk felelősséget az ilyen vis maior események vagy előre nem látható események következtében vagy azokkal összefüggésben keletkezett károkért, és ha ez az állapot 10 napnál hosszabb ideig fennáll, mind Mi, mind Ön jogosultak vagyunk a Szerződéstől írásban elállni.

11.4. A Feltételek elválaszthatatlan mellékletét képezi az elállási mintanyomtatvány, valamint a hozzá tartozó tájékoztató (1. sz. melléklet).

11.5. A Szerződést, ideértve a jelen Feltételeket is, elektronikus formában archiváljuk, azonban az Ön számára nem elérhető. Ön azonban minden esetben megkapja e-mailben a jelen Feltételeket, valamint a Megrendelés visszaigazolását a megrendelés összefoglalásával, így a Szerződéshez bármikor hozzáférhet a Mi közreműködésünk nélkül is. Javasoljuk, hogy a Megrendelés visszaigazolását és a Feltételeket minden esetben mentse el.

11.6. Társaságunk tevékenységére nem irányadó egyetlen magatartási kódex sem, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § i) pontjában foglaltak szerint.

11.7. Jelen Feltételek 2025. február 1. napján lépnek hatályba.